Valmennusryhmät

Joukkuevoimistelu kehittää monipuolisesti fyysisiä ominaisuuksia, sosiaalisia taitoja ja keskittymiskykyä. Harjoituksissa korostuvat liikunnanriemu, turvallisuus, mielekkyys ja perusliikuntataitojen harjoittelu.

Suonenjoen Naisvoimistelijoissa toimii joukkuevoimistelun valmennusryhmiä. Valmennusryhmiä on seitsemästä ikävuodesta alkaen. Valmennusryhmiin valitaan voimistelijoita harrasteryhmistä ja ryhmiin voi pyrkiä motivoituneet ja ryhmän taitotasoa vastaavat voimistelijat aina kevät -ja syyskauden lopussa. Valmennusryhmien valmentajat tekevät päätöksen ryhmään valittavista voimisteljoista. Valmennusryhmät harjoittelevat tavoitteellisesti kohti kilpailuja. Joukkueet kilpailevat ja esiintyvät joka kausi.

Mikäli tahdot pyrkiä johonkin tiettyyn joukkueeseen, yhteydenotot suoraan ryhmän valmentajaan (Inna Kääriäinen inna.kaariainen (a) gmail.com) !

Valmennusryhmät kaudella 2023-2024

Lilla

Lilla voimistelee kaudella 2023-2024 14-16-vuotiaiden kilpasarjassa.
Lilla harjoittelee neljä kertaa viikossa n. 2,5-3,5 tuntia kerrallaan (sis. fysiikkatreenin). Lillan kapteenit: Ulla ja Reetta. Lilla kuuluu Voimisteluliiton Vierumäen aluevalmennusrinkileiriin. Lillan kuulumisia pääset seuraamaan myös Instagramista @lilla_agg

Luoma

Luoma on joukkuevoimistelun esivalmennusjoukkue, joka harjoittelee kaudella 2023-2024 joukkueesta riippuen 1-3 kertaa viikossa. Luoma 8-10v. joukkue kilpailee 8-10v. sarjassa, ja Luoma E ja Luoma S joukkueen tytöt voivat halutessaan osallistua Starakilpailuihin, joissa tutustutaan kilpailukulttuuriin ja kerätään onnistumisen kokemuksia. Luoman kuulumisia pääset seuraamaan myös Instagramista @luoma_agg

Luoma-joukkueeseen voivat pyrkiä kaikki vuosina 2013-2016 syntyneet tytöt.

Uusia tyttöjä otetaan ensisijaisesti Luoma S joukkueeseen. Luoma S joukkue harjoittelee maanantaisin klo 17.15-18 Lintharjun yhtenäiskoulun liikuntasalissa.

Luoma joukkue on suuren kokonsa vuoksi jaettu kolmeen eri harjoittelukokoonpanoon: Luoma S, Luoma E ja Luoma 8-10v.

Joukkuetta valmentaa ammattivalmentaja ja fysioterapeutti Inna Kääriäinen.  Muina valmentajina toimivat Sanni Korhonen ja ajoittain Lillan voimistelijat.

Valmennusryhmien syyskausi 2023-2024 alkaa viikolla 33.