Suonenjoen Naisvoimistelijat ry

• Joukkuevoimistelua
  • Arvot: Erilaisuus voimavarana, vapaaehtoisuus, ihmisläheisyys

Seuran esittely

Suomen Voimisteluliiton alaisuuteen kuuluva Suonenjoen Naisvoimistelijat ry liikuttaa viikoittain n.150 suonenjokelaista, lapsista nuoriin. 1-3 vuotiaille on yleensä tarjolla perheliikuntaa yhdessä aikuisen kanssa. Yli 4-vuotiaille lapsille on tarjolla liikuntaleikkikoulun riemuja kouluikään saakka. 7-9-vuotiaat lapset viihtyvät voimistelutunneilla. 10-12-vuotiaille sekä yläkouluikäisille tarjolla on voimistelua. Seurassa on lisäksi joukkuevoimistelun valmennusryhmiä.

Oletko kiinnostunut seuratoiminnasta?

Kiinnostaisiko liikuntaryhmien ohjaaminen? Olisiko sinulla uusia ideoita, mitä voisimme yhdessä tehdä? Porukkaan mahtuu uusia tekijiötä ja ideoita! Seuran jäsenenä voit esimerkiksi kouluttautua liikuntaryhmien ohjaajaksi Voimisteluliiton koulutuksissa. Ota yhteyttä johtokunnan jäseniin, ja tule mukaan!